Sain tälläisen tunnustuksen Kollolta. Se muuten sanoi, että minä olen nätti neito. Mukavaa, että joku muukin, kuin minä sanoi sen ääneen, vaikka on kyllä muutkin sitä sanoneet jo. =)

 1447557.jpg

Säännöt:
1. Sinun tulee jakaa tämä tunnustus 5 blogille, joilla sitä ei vielä ole.
2. Jokaisella blogilla tulee olla tarkoitus!
3. Tunnustuksen saaneiden blogien tulee linkittää takaisin tälle sivulle!
4. Tunnustuksen logon täytyy näkyä blogissa ja logosta on oltava linkki takaisin tähän blogiin.

Minä en nyt sattunut löytämään ketään, kenen blogissa kävisin ja joilla ei jo olisi tuota, joten jouduin ohittamaan tuon säännön, että pitäisi lähettää viidelle. Voi harmi.

Niin ja sitten minä sain Maxilta ja Morrikselta haasteen. Kylläpäs sitä nyt ollaan suosittuja.


1. Miten monta blogiviestiä olet kirjoittanut blogiisi?
Itse asiassa aika vähän... 12 tähän mennessä, jos tämä lasketaan mukaan.

2. Miksi aloit kirjoittaa omaa blogia nettiin?
Onhan se aika monella ja minusta tuntui, että maailma menettäisi jotain, jos en kertoisi kaikille miten hurmaava olen.

3. Millä nettisivuilla käyt, kun olet netissä?
Mamihan käy vähän joka puolella, mutta minä en oikeastaan tee muuta, kuin käyn kisukamujen blogeissa ja tietysti tässä omassani.

4. Onko sinulla omaa kotisivua netissä? (Blogia ei lasketa.)
Ei ole. Mitäs minä sillä edes tekisin?

5. Osaatko puhua muita kieliä kuin äidinkieltäsi? Mitä kieliä?
No aika hyvinhän tulee ihan tuota miau-kieltä puhuttua, vaikka mami ei sitä ymmärräkään.

6. Mitä ohjelmia seuraat tv:stä?
Minulla on nyt sellainen kausi, että tuijotan telkkaria hyvin paljon. Tulee aina katsottua, jos telkkarissa on jotain saaliseläimiä. 

7. Hissi vai portaat?
Portaat, koska hissiä en osaa käyttää, enhän edes ylety niihin nappeihin.
8. Onnen- ja epäonnen numerosi ovat?
Mitäköhän nekin on?
9. Haasta vielä tähän pienimuotoiseen kyselyhaasteeseen 3 bloggaajaa.
Öööh, Pojulle ja Tiikerille voisin tämän antaa, toivottavasti ne ei ole vielä saanut tätä. Niin ja sitten Viisikolle.

Vaihdoin muuten tuon sivupohjan, kun se entinen oli niin ärsyttävä, kun kaikki laatikot oli samalla puolella.