Iltaa! Tänään oli lumimyräkkä, eli toisin sanoen lunta satoi aivan valtavasti. Itse kyllä seurailin tätä tapahtumaa lähinnä ikkunalaudalta, niin kauan kuin siitä näki jotain. Lumi onnistui jäämään ikkunaan kiinni ja ikkunasta ei nähnyt enään sen jälkeen mitään. Siirryin siis lempipuuhaani, eli makailemaan lattialle. Tänään oli aika vilkasta, eikä mami ehtinyt antaa tarpeeksi usein ruokaa. Mamilla oli vieraita ja minulle ei jäänyt niin paljon aikaa. Lohduttaudun menemällä saunaan makaamaan. Toivoin että mami pelästyisi että missä minä olen, kun ei se kumminkaan keksisi heti etsiä minua saunasta.

Pieleen meni. Niitten vieraitten jälkeen mami tuli heti etsimään minua saunasta. Mami onneksi silitteli minua ja tunsin taas olevani suosiossa. Ruokaa tosin en saanut, kun mami alkoi heti soittamaan sitä rakasta pianoaan. Pitäisi olla joku kamu jonka kanssa voisi olla, kun mami ei ehdi olla kanssani tarpeeksi, ainakaan minun mielestäni.

Mami oli olevinaan jotenkin kipeä ja makasi sängyssä, kainalossaan se kummallinen kapistus joka alkaa piipittämään kohta sen jälkeen kun se on painettu päälle. Menin makaamaan mamin viereen, toivoin että saan silitystä ja rapsutuksia. Oikein meni. Mamilla oli vihdoin aikaa minulle tänään ja oli oikein mukavaa. Nyt pitäisi saada ruokaa. Pitää komentaa vähän mamia, kun ei se muuten mitään tajua.